vineri , decembrie 1 2017
Home / Blog / 7 alimente pe care ar trebui să le consumați în timpul sarcinii și 7 alimente pe care nu ar trebui să le consumați – partea a doua

7 alimente pe care ar trebui să le consumați în timpul sarcinii și 7 alimente pe care nu ar trebui să le consumați – partea a doua

N-ar trebui să consumați: ouă semipreparate

Un produs alimentar care ar putea fi periculos pentru femeile gravide să-l mănânce – și astfel trebuie evitat – este ouăle semipreparate sau crude.

Natalie Allen, dietetician înregistrat și instructor clinic de dietetică la Universitatea de Stat din Missouri, a spus că ouăle crude pot fi ascunse în unele dressing-uri pentru salate, deci este o idee bună să verificați ingredientele, pentru a vă asigura că acest lucru nu se întâmplă.

Gătiți-vă ouăle până cand sunteți siguri că sunt bine coapte, de asemenea, pentru a preveni eventualele boli periculoase provocate de alimente.

N-ar trebui să consumați: aluat crud sau brut

Aluatul de la prăjiturele, precum și cel de la prăjiturile de tip negrese sunt atât de tentante, însă ar trebui să încerci să nu le mănânci, în timp ce ești însărcinată.

Potrivit dieteticianului Elizabeth M. Ward, care a scris un articol pentru WebMD, aceste produse, fie că sunt făcute în casă sau cumpărate din magazin, ar putea conține un număr de bacterii, paraziți sau viruși, care ar putea provoca boli, produse de alimente, care ar afecta sănătatea dumneavoastră și sănătatea copilului dumneavoastră.

Unele bacterii, care provoacă boli la om, pot chiar provoca avort spontan, deci este mai bine să eviți în întregime aceste alimente, în timpul sarcinii.

Citește și: „7 alimente pe care ar trebui să le consumați în timpul sarcinii și 7 alimente pe care nu ar trebui să le consumați – partea întâi”

N-ar trebui să consumați: hot dogs

Carnea procesată, cum ar fi hotdogii și cârnații, nu trebuie consumată în timpul sarcinii.

Potrivit Dr. Faisal Tawwab, ele pot fi infectate cu listeria, o bacterie care poate provoca listerioza, care, la rândul său, poate, în cazuri grave, să creeze riscul de a avea un avort spontan.

Renunțarea la carnea procesată, în timp ce sunteți însărcinată, este cea mai sigură alegere.

N-ar trebui să consumați: anumite soiuri de pește

Unii pești, cum ar fi somonul, pot fi o alegere bună, în timpul sarcinii, datorită conținutului lor nutrițional.

Însă, din păcate, alți pești ar trebui să fie evitați.

Potrivit lui Allen, cel mai bine este să discutați cu medicul dumneavoastră, despre varietățile de pește care sunt acceptabile și pe care trebuie să le evitați, de-a lungul sarcinii, deoarece recomandările se pot schimba în funcție de regiunea dvs. sau de noi cercetări.

Unele soiuri de pește pot conține niveluri mai ridicate de mercur, care pot fi periculoase pentru copil.

N-ar trebui să consumați: rădăcini vegetale crude

Varza, de exemplu, este delicioasă, însă, potrivit „Food and Drug Administration” (FDA), femeile însărcinate nu ar trebui sa mănânce rădăcinile vegetale crude, deoarece sunt considerate a avea un risc ridicat pentru agenții patogeni, care pot declanșa boli, provocate de alimente.

Luând măsuri de a le găti minuțios, înainte de a le consuma, este considerată mai degrabă o opțiune de risc mai scăzută decât consumul lor brut.

N-ar trebui să consumați: carne la masa de prânz

Potrivit cu site-ul WebMD, carnea consumată la prânz este, la fel ca și hotdogii și cârnații, o idee proastă, în timpul sarcinii.

Carnea, la masa de prânz, poate provoca, de asemenea, listerioză, care poate ridica riscul de avort spontan, naștere a unui prunc mort și boală.

De remarcat însă că, într-un interviu cu WebMD, Dr. Michael Lu, profesor de obstetrică, ginecologie și sănătate publică la UCLA, a spus că carnea de prânz poate fi în regulă să o măncați, dacă o încălziți la abur și o procesați, în mod clar, înainte de a o consuma.

Dacă considerați că a vă prepara carnea de prânz în acest mod, în loc de a vă face, pur și simplu un sandwich pare prea complicat, atunci vă sugerez să o evitați complet, până când veți naște.

Vezi și: „Vitamine si minerale de care ai nevoie dupa 40 de ani”

N-ar trebui să consumați: salate preparate

În momentul când vă este poftă de o salată prelucrată, ar trebui să vă gândiți de două ori, dacă sunteți însărcinată.

Într-un interviu acordat publicației „Health”, Sarah Krieger, dietetician licențiat în nutriție maternă și prenatală, a spus că există multe motive pentru care salatele sunt considerate neadecvate pentru femeile gravide.

Primul? Nu puteți garanta suficient că temperatura a fost menținută destul de scăzută, pentru a asigura siguranța alimentară.

De asemenea, este posibil să nu știți dacă vreunul dintre ingrediente (cum ar fi brânzeturile sau dressing-urile pentru salate) este făcut cu ingrediente nepasteurizate.

În ultimul rând, ingredientele ar fi putut să fie depozitate necorespunzător mai mult de două ore, ceea ce crește riscul bolilor provocate de alimente.

Stai departe de salate până când se termină cu sarcina.

 

 

Comments

comments

About dan2003

Verifica

După 100 de ani de patriarhat …

În 1900, părinții se rugau de copiii lor să învețe limba engleză. Astăzi, părinții se roagă …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la bara de unelte