joi , ianuarie 18 2018
Home / Toate Categoriile / Sanatate / Consumati aceste alimente, vara si veti avea o silueta de vis

Consumati aceste alimente, vara si veti avea o silueta de vis

Vara este anotimpul in care silueta este cel mai bine pusa in evidenta. Dar si anotimpul in care puteti profita din plin de bogatia pusa la dispozitie de natura, pentru a te hrani sanatos si, nu in ultimul rand, gustos.

Va trebui sa fiti de acord cu mine ca, atunci cand va ganditi sa slabiti, de obicei, va vin in minte mancaruri fara gust. Nu-i asa? Pentru a demonstra ca nu este chiar asa, va prezint o lista cu alimente care, pe langa ca sunt gustoase, nu contin nici atat de multe calorii, deci, mancandu-le, veti slabi si, in acelasi timp, veti putea sa mancati cat de mult din ele. Cum? Iata!

Citeste si: „Ingrijirea pielii pe timp de vara”

Rosiile

Nu sunt doar cele mai bune prietene ale busuiocului sau, dupa preferinte, ale castravetelui, ci si surse inepuizabile de antioxidanti. Rosiile constituie cea mai consistenta sursa care furnizeaza licopenul, un antioxidant puternic care reduce inflamatiile din organism si, in acelasi timp, controleaza nivelurile de leptina, un hormon care poate regla apetitul si ne controleaza poftele.

In plus, tomatele sunt sarace in calorii si, concomitent, sunt bogate in vitamina C, antioxidantul care arde grasimile, mai ales atunci cand facem miscare.

Fructele de padure

Cercetatorii de la Universitatea Harvard au ajuns la constatarea ca fructele de padure ajuta la mentinerea unei greutati constante, datorita indicelui glicemic mic. In plus, fructele de padure sunt deosebit de bogate in fibre. Daca vreti un exemplu edificator, o singura portie de 125 grame de zmeura contine 9 grame de fibre, ceea ce va poae ajuta sa slabiti, mentinandu-va satul mai mult timp. Daca va doriti un abdomen plat, tot fructele de padure ar putea fi raspunsul. Potrivit unui studiu recent, consumul de afine poate reduce grasimea abdominala.

Vezi si: „Gustarea dintre mese – cum pacalim foamea”

Pestele marinat

Ceviche este un preparat specific Americii Centrale, care se face din peste crud marinat, in suc de citrice. Acesta este bogat in proteine, ce asigura satietatea pe termen lung, dar si in acizi grasi Omega-3, care va ajuta la slabit.

Daca veti condimenta cu ardei jalapenos, veti da o „viteza” in plus metabolismului si una in minus apetitului.

Crevetii

85 g de creveti contin 101 de calorii si doar 1 g de grasime, insa contin 19 g de proteine, care va vor satura pentru multa vreme. Crevetii sunt si o sursa excelenta de seleniu si vitamine B, care ofera un plus de energie. Doar ca, pentru a putea slabi, evitati sa-i gatiti in unt sau prajiti.

Spanacul

Are un motiv intemeiat sa se afle pe lista super alimentelor. Este bogat in fier, folati si vitaminele A, C, K si B si are capacitatea de a taia pofta de mancare. In plus, are doar 23 de calorii per 100 de grame. Potrivit unui studiu, publicat in revista „Appetite”, consumul zilnic al unui shake de spanac, ce contine membrane de frunze numite tilacoizi, a dus la scaderea in greutate cu 45% si la reducerea poftelor alimentare cu 95%.

Citeste aici: „Cum iti alegi costumul de baie perfect pentru silueta ta”

Pepenele verde

O felie de pepene verde, intr-o zi de vara, nu pare o idee revolutionara, nu? Dar o felie de pepene, in locul uneia de prajitura este „o afacere”. Gustul dulce al pepenelui va pacali papilele gustative, iar diferenta calorica este uriasa.

Dovleceii

Stiati ca puteti folosi dovleceii pe post de paste? Ei bine, inlocuind o ceasca de paste traditionale cu taitei de dovlecei sau zucchini, veti reduce dintr-un foc 200 de calorii. In plus, cele doua legume sunt bogate in potasiu, calciu, vitaminele A si C.

Ceaiul verde cu gheata

Ceaiul verde cu gheata, fara zahar, ar putea fi cel mai bun prieten al siluetei. Studiile arata ca un compus din ceaiul verde este asociat cu arderea grasimilor, controlul apetitului si scaderea in greutate. Un adaos de menta proaspata ii va spori actiunea de supresor natural al apetitului. Un studiu a constatat ca o bautura zilnica cu menta este echivalentul unei reduceri de 1800 de calorii intr-o saptamana.

Iaurtul grecesc

Inlocuind maioneza cu iaurt grecesc, in salate si paste, nu numai ca veti reduce caloriile (370 la jumatate de cana), ci obtineti si o doza buna de proteine. O cana (200 ml) de iaurt grecesc are 23 de grame de proteine.

Sursa: prevention.com

 

Comments

comments

About dan2003

Verifica

Pastila zilei – Halal mamă …

Dragă fiule, Îți scriu aceste rânduri, ca să știi că îți scriu. Dacă primești aceasta …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Sari la bara de unelte